VW T-CROSS BREEZE
V prípade Volkswagenu to platí dvojnásobne. V časoch, keď aféra Dieselgate nemá konca kraja, predsa len svitá na lepšie časy. Vďaka štúdii T-Cross Breeze.
Svojím spôsobom sa dívate na nové, menšie SUV od Volkswagenu, ktoré sa usadí pod modelom Tiguan. Domyslite si strechu, zmeňte sklon predného skla a dorobte si zadné dvere. Sériový Volkswagen T-Cross máte hotový. Podvozková platforma bude pochádzať z Pola, podobne ako nový trojvalcový jednoliter dopovaný turbodúchadlom s maximálnym výkonom stodesať koní, sedemstupňový automat – vznikne obraz malého SUV od Volkswagenu.
Interiér je vskutku mimoriadne vydarený, nechýbajú dotykové obrazovky, ktoré sú súčasťou štýlového purizmu made in VW. Nebude chýbať ani audiosústava Beats, ktorá sa predstavila v modeli Up!
DS E-TENSE
DS získalo vlastnú identitu koncom minulého roku. Štúdia E-Tense jasne naznačuje, že Francúzi sa neboja ani teritória superšportov.
Nemôžeme si pomôcť, táto štúdia je extrémne krásna. Je úplne zbytočné ju komentovať, napokon, pozrite si ju sami. Naživo je ešte krajšia. Proporcie supercaru nie sú zbytočnosť! Posúďte sami. Z nuly na stovku zrýchli tento skvost za štyri a pol sekundy, maximálna rýchlosť je takmer dvestopäťdesiat kilometrov za hodinu a maximálny dojazd je vyše tristo kilometrov. Ak je to všetko pravda, do roka a do dňa chcem vidieť sériovú inkarnáciu.
Rám karosérie je z uhlíkových vláken, to je však pri pohľade do interiéru celkom nepodstatná informácia. Ten sa dá v krátkosti opísať ako oslava moderného umenia. Iba čalúnenie sedadiel, stropu a palubnej dosky zabralo viac než osemsto hodín. Textúra palubnej dosky interpretuje logo automobilky, prístrojová doska je digitálna dvanásťpalcová, na ovládanie ostatných funkcii má vodič k dispozícii desaťpalcovú dotykovú obrazovku. Ale nie všetko je digitálne. V interiéri nájdete aj náramkové hodinky značky BRM, ktoré si môžete dať na ruku a nosiť.