Nové Bondovo auto malo vyzerať v prvom rade čisto a jednoducho. Presne tak ako legendárny Aston Martin DB5, ktorého ako prvý osedlal Sean Connery vo filme Goldfinger a ktorý bol vybavený množstvom „doplnkov“, ktoré sa agentovi v mnohých situáciách zišli. Okrem toho, Aston Martin DB5 je jednoducho nádherný, je to skalpel a nie iba obyčajný kuchynský nôž. Spomínané atribúty malo mať aj nové služobné kupé najznámejšieho tajného agenta jej veličenstva.
Zachovať filozofiu, neplytvať guľometmi
Nebolo cieľom obsypať nový Aston množstvom guľometov a dizajnérom bolo jasné, že retro dizajn nie je to, čo by sa hodilo do Bondových rúk. Napokon, potvrdzuje to aj dizajnér tohto unikátneho modelu Marek Reichman: „Retro ani podobné grotesky nerobíme. Auto Jamesa Bonda musí byť moderné, unikátne a aj trochu futuristické, aby sa hodilo do koloritu úloh, ktoré sa plnia na všetkých kontinentoch a za každého počasia.“
V skutočnosti sa dívate na prvého člena kastingu poslednej bondovky Spectre. Toto auto má svoj podiel na príbehu. Jeho úloha tradične ďaleko presahuje rozsah úloh bežného služobného auta. Takže napokon sa predsa len dostanú k slovu vychytávky a údajne bude mať Bond k svojmu novému autu aj vzťah.
Donorom vnútorností je model V8 Vantage
James tentoraz nedostal do ruky dvanásťvalcový model, ale „iba“ osemvalcový. Výber techniky bol podriadený dizajnu a ten je nádherný. Napríklad masku chladiča zatienila kapota. Dizajnéri tak poukázali na temnú stránku Jamesa Bonda, ktorý svojich protivníkov nešetrí a neprekáža mu ani to, ak niektorá z jeho mileniek neskončí dobre.
Spodná hrana kapoty je najnižšie zo všetkých doterajších modeloch Astonu Martin. Proporcie sú klasické, dlhej kapote sekunduje kabína posunutá vzad a minimálny zadný previs.