Najnovší model Regera chce opäť prepísať hranice možného. Kombinovaný výkon tohto hyperšportu dokonca predstihne aj dáta Chironu. Hoci Regera v tomto prípade kombinuje osemvalcový bi-turbomotor s troma elektromotormi. Dva pre každé zadné koleso zvlášť a jeden elektromotor je napojený na kľukový hriadeľ. O dobíjanie batérií sa stará samotný spaľovací motor, ktorý poháňa vysokovýkonný alternátor. Spojka je hydraulická a celý systém je komplikovanejší než zostavenie novej slovenskej vlády.
Výsledok však, podobne ako Chiron, ohýba myseľ. Len samotný výkon elektromotorov je rovných sedemstoštrnásť koní. V spolupráci so spaľovacím motorom dokážu elektromotory zrýchliť Regeru z nuly na stovku za dve sekundy a osem desatín. Dvesto kilometrov za hodinu je na tachometri o šesť a pol sekundy a o menej ako jedenásť sekúnd už Regera uháňa trojstovkou. Maximálnu rýchlosť tesne pod hranicou štyristo kilometrov za hodinu dosiahne tento švédsky klenot presne za dvadsať sekúnd. Cena je v porovnaní s Veyronom výpredajová. Stačí vám 1,7 milióna eur.