Bez pevnej strechy, ale zato s vyhrievaným čelným sklom. Že čo je to za nezmysel? X-Bow vo verzii GT prináša aj ďalšie nezvyčajnosti. Napríklad batožinový priestor. Využijete ho síce minimálne, ale nemusí sa každá formula opičiť po klasike.
Rakúšania sa v prípade svojej novinky, ktorá je hybridom medzi športovým autom a formulou, sústredili na civilného záujemcu milujúceho rýchlu jazdu. Výsledkom je „scivilizovaná“ formula s ochrannými prvkami, ako sú sklá, odnímateľná strecha či minikufor.
KTM X-bow si vďaka sklu a odnímateľnej streche poradí aj s horším počasím.
Foto: TASR
Ak sa rozhodnete napríklad pre malý výlet do Álp, toto rezké žihadlo vám umožní rezať zákruty filmovým spôsobom – bez filmových trikov.
GT vychádza z verzie X-bow R. Vozidlo ukrýva pod kapotou 285 koní, na stovku zrýchli za 4,1 sekundy a vytiahnete z neho 231 km/h. A cena? Každý špás dačo stojí a tento si výrobca cení sumou od 70 tisíc eur.