Prvý diel Injustice dokázal, že i čisto príbehové postavy z DC univerza dokážu tvorcovia prezentovať vierohodne i v čisto priamočiarom žánri akčných bojových hier. Hráč ovláda schopnosti hlavných hrdinov ako lesť, superrýchlosť alebo silu a bitky dostávajú pôsobivú príchuť rôznorodosti. Ak sa medzi sebou stretnú hrdinovia s rozličnou silou a schopnosťami, neznamená to hneď výhodu pre hráča, ktorý ovláda napríklad Muža z ocele. Supermana tak môžete pokojne poraziť aj s Jokerom, ak dokážete správne dávkovať údery a využiť jeho prefíkanosť.

Príbeh ako dôvod na bitku

Pokračovanie má rovnako ako predchodca príbehovú kampaň, teda scenáristické kľučky a zdôvodnenia, prečo by sa ten či onen(anti)hrdina mal pobiť. Na to, aby ste si Injustice užili,nemusíte dokonale poznať príbeh prvého dielu. Pravda, budete potom trošku tápať, prečo je napríklad Superman vo väzení a Robin sa správa ako nepríčetný. Odôvodnenia na súboje medzi hrdinami, ktorí inak v komiksoch stoja bok po boku, sú prosté, ale občas roztomilo naaranžované a bolo by hriechom ich prezrádzať. Za všetko hovorí aj súboj medzi Batmanom a Supermanom, ktorí sú inak spoločne členmi Ligy spravodlivých.

Vydarené pokračovanie

Oproti prvému dielu sa toho naozaj veľa zmenilo a vývojári zo štúdia NetherRealm pochopili, ako sa má robiť pokračovanie. Bodaj by aj nie, keď im šéfuje otec veľmi úspešnej série„bojoviek“ Mortal Kombat, Ed Boon. Prostredie pôsobí bohatšie na detail, nehovoriac o animáciách jednotlivých postáv. Konečne dostala zaslúženú podobu aj Wonder Woman a jej pohyby i postava sú pastvou pre oči.

foto: NetherRealm

 

Každý hrdina má svoje špeciálne kombá a ich ovládanie je výborné a intuitívne. Samozrejme, pri použití konzolového ovládača.

Nová hra Injustice tak určite nesklamala a pre fanúšikov bojových hier to je povinnosť, no zaujme určite aj hráčov, ktorým poctivé „rúbačky“ nič nehovoria.